تاریخ انتشار نسخه PC بازی Dead Rising 3 تایید شد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
22:40
پنج شنبه 29 خرداد 1393

دارندگان رایانه های شخصی خود را برای سفری هیجان انگیز به شهر Los Perdidos در ماه سپتامبر آماده کنید. همه چیز برای شما مهیاست … مانند هر گونه تور مسافرتی همه چیز برای شما آماده است اما این بار یک تفاوت ویژه داره! سوغات سرزمین نام برده مخلوطی از اسلحه های عجیب غریب، خودروهای مرگبار و میلیون ها زامبی وحشی می باشد. اما شاید بپرسید که تاریخ دقیق این سفر چه موقع است؟ سری به ادامه مطلب بزنید.

 

بازی Dead Rising 3 در گذشته همزمان با آغاز توزیع کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One به صورت انحصاری آمد اما بعد از مدتی نسخه PC آن نیز تایید شد. امروز شرکت Capcom به عنوان ناشر عنوان نامبرده در سایت توئیتر چنین می نویسد:

ما بسیار خرسند هستیم که تاریخ انتشار بازی Dead Rising 3 برای ۵ سپتامبر تایید شده است.

۵ سپتامبر به تقویم شمسی مصادف با ۱۴ شهریور می باشد. 

شرکت Capcom بازیکنان بسیار زیادی را زمانی که اعلام کرد عنوان انحصاری کنسول Xbox One یعنی Dead Rising 3 برای رایانه های شخصی نیز عرضه خواهد شد خوشنود ساخت. اما این شادی طولی نکشید چرا که بعدا گفته شد عنوان مذکور بر روی PC نیز به صورت ۳۰ فریم درثانیه قفل شده اجرا می شود. این مسئله بسیاری از PC گیمرها را می تواند ناراحت کند چرا که آنها از چنین پورت هایی انتظار بهینه سازی فراوانی دارند. Dead Rising 3 بر روی Xbox One از مشکلات گرافیکی زیادی رنج می برد که از رزولوشن گرفته تا فریم ریت نا پایدار در چنین عنوانی که صدها زامبی همزمان در میدان جولان می دهند.

 اینطور که گفته می شود، پلتفرم PC هیچ گونه محدودیتی را در رابطه با این مسئله دارا نمی باشد و قضیه به سیاست ها و برخورد شرکت ناشر با PC گیمینگ است. یکی از سازندگان این بازی در گذشته گفته است:

اعمال تغییرات در موتور بازی بسیار مشکل است و شما موارد بسیاری را باید بازنویسی کنید. من فکر می کنم پلتفرم PC برای افراد بالا رده ما چندان اهمیتی ندارد که این همه خرج آن شود. من خودم می توانستم چنین چیزی را حل کنم اما واقعا وحشت زده می شوم هر بار که به مرکزیت یک سری کد برای تغییر می رسم.

با این حال سازندگان همچنان تاکیید می کنند که این عنوان کیفیت به مراتب بیشتری را نسبت به نسخه  Xbox One ارائه خواهد کرد. فقط زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

http://compass.xbox.com/assets/a2/d6/a2d6cfa7-f642-4c85-b72d-26bf4a195e6b.jpg?n=slide-dead-rising-3-mecha-dragon-810x456.jpg


تعداد بازدید از این مطلب: 1047
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
بازدید : 1047

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر